Er worden strategische partnerschappen gevormd om de nodige expertise en middelen op de gewenste gebieden te verkrijgen.

Een netwerk van stichtingen, instellingen en experts is van grote waarde bij het ontwikkelen van innovatieve ideeën.

Om ervoor te zorgen dat de projecten die door de stichting worden ondersteund effectief zijn, is het cruciaal dat ze duidelijk gedefinieerd en begrijpelijk zijn. De productie-industrie evolueert dagelijks en vereist investeringen in innovatieve technologieën om productieprocessen te optimaliseren. Deze omvatten laserbronnen, softwareproducten, interfaces, productieprocessen en automatiseringstechnologieën. Het promoten van innovatieve technologieën is een belangrijk onderdeel van de WiCAM Foundation, omdat het een belangrijke bijdrage levert aan het verhogen van de algehele efficiëntie van ons land.

De stichting werkt alleen met partners en organisaties die transparant communiceren over hoe ze hun fondsen gebruiken en welke resultaten ze behalen. Dit zorgt ervoor dat de middelen op de best mogelijke manier worden gebruikt.

Wil je ons steunen?

Wil je ons steunen in onze activiteiten of een project voorstellen? Ons hoofd Pers en Public Relations is beschikbaar om al uw vragen over samenwerking en partnerschap te beantwoorden.

Contactformulier

Uw contactpersoon