Als invloedrijke stichting in de TECH-sector streeft de WiCAM Foundation het belang na van het bevorderen van projecten in de industriële high-tech sector. Wij zien deelname aan ontwikkelingen zoals nieuwe technologieën in dataverwerking als een strategisch interessante optie. In onze visie zal intensief onderzoek en promotie op deze gebieden leiden tot duurzame welvaart in Europa.

Onze missie om onderwijs en innovatieve technologieën te promoten staat altijd voorop in ons werk. We staan open voor projectvoorstellen en verwelkomen iedereen die ons benadert met een idee.

Als je een projectidee hebt of al in de ontwikkelingsfase zit maar niet over de financiële middelen beschikt, neem dan contact met ons op.

We zullen elk voorstel zorgvuldig bekijken en dan beslissen of we met u gaan samenwerken.

Ons doel is om projecten in de Europese machinebouw te ondersteunen die een positieve invloed hebben op de samenleving en de efficiëntie van de huidige productieprocesketen verder verhogen.

We kijken ernaar uit van je te horen en je projectvoorstellen te beoordelen.
Samen kunnen we bouwen aan een betere toekomst voor iedereen.

Wilt u een subsidieaanvraag indienen?

.
Onze Pers en Public Relations Manager beantwoordt graag al je vragen over de RFP-procedure en coördineert de subsidieaanvraag met je.

Uw contactpersoon