Een van de taken van de WiCAM Foundation is het bevorderen van liefdadigheidsprojecten. De stichting zet zich in om sociale, culturele of ecologische projecten te ondersteunen. Door liefdadigheidsprojecten te steunen, kan de WiCAM Foundation de levenskwaliteit van mensen helpen verbeteren en belangrijke sociale doelen ondersteunen.

In onze financiering leggen we speciale nadruk op het ondersteunen van de volgende generatie. De wereld wordt steeds digitaler en met onze financiering streven we het doel na om ervoor te zorgen dat de jeugd van vandaag de technologie van morgen gebruikt voor vooruitgang en niet alleen voor consumptie.

Er zijn veel mogelijkheden voor liefdadigheidsprojecten die ondersteund kunnen worden door de WiCAM Foundation. Dit zijn met name projecten op het gebied van onderwijs, technologie en onderzoek. Het is belangrijk dat de projecten duidelijk omschreven zijn en dat winstbejag niet op de voorgrond staat.

Wilt u een subsidieaanvraag indienen?

.
Onze Pers en Public Relations Manager beantwoordt graag al je vragen over de RFP-procedure en coördineert de subsidieaanvraag met je.

Uw contactpersoon