Tien uitmuntende TUM-studenten krijgen de kans om hun academische reis voort te zetten met financiële ondersteuning dankzij de genereuze beurzen van de WiCAM Foundation. De selectie van de beurshouders is gebaseerd op uitmuntende prestaties en veelbelovend potentieel, en de stichting wil deze talenten ondersteunen op hun weg naar excellentie.

"Als voorzitter van de WiCAM Foundation ben ik verheugd over de toekenning van 10 studiebeurzen en onze beslissende donatie voor de Matching Challenge bij TUM."
Melanie Fix-Neuhäuser
Algemeen directeur

Hoogtepunten

Een visie voor de toekomst van onderwijs en onderzoek

De heer Deininger deelt het enthousiasme en de waardering van de WiCAM Foundation voor de samenwerking met de TUM. Deze samenwerking is meer dan alleen financiële steun. Het is een toewijding aan het bevorderen van kennis, innovatie en excellentie.
Een visie voor de toekomst van onderwijs en onderzoek

Houders van een WiCAM Foundation beurs houden trots hun certificaat in hun hand

Op dit zeer symbolische moment houdt iedereen zijn of haar certificaat in de hand. De plechtige ceremonie van het uitreiken van de certificaten gaat gepaard met een gevoel van gemeenschap en anticipatie op de toekomstige successen van de beurshouders.
Houders van een WiCAM Foundation beurs houden trots hun certificaat in hun hand

Een avond vol enthousiasme en baanbrekende beslissingen

De heer Deininger was verantwoordelijk voor de presentatie en implementatie van de donatie. Zijn persoonlijke betrokkenheid en visionaire benadering bij het bevorderen van onderwijs en onderzoek onderstrepen de waarden waar de WiCAM Foundation voor staat.
Een avond vol enthousiasme en baanbrekende beslissingen